Nieuws

De mensen achter New Aspect | Expert repair Arjan

De mensen achter New Aspect |  Expert repair Arjan

 

Wij willen u graag voorstellen aan de mensen achter New Aspect. Allemaal hebben we onze eigen expertise, maar samen vormen we een hecht team. Om af te trappen hebben we onze repair specialist Arjan gevraagd eens iets meer te vertellen over zijn functie bij ons. 


Arjan vervult samen met drie andere collega’s de functie binnendienst bij New Aspect. Arjan is ook een expert op het gebied van repair. In de afgelopen 5 jaar is hij werkzaam geweest in een telefoonwinkel als verkoper en hoofd- reparateur, hierdoor heeft hij veel kennis van de verschillende telefoons en cases. 


Arjan aan het woord: 

 
Uitdaging 
De uitdaging is om de klant zo goed mogelijk te woord te staan en zoveel mogelijk hulp te bieden waar dit nodig is. Verder is de ondersteuning van de accountmanagers ook erg belangrijk. Door de goede samenwerking proberen wij de klant onze mooie producten aan te prijzen en de hulp te bieden waar nodig. Een andere uitdaging is om ons gloednieuwe assortiment van lcd’s en spareparts bij de klant aan te bieden. Zo proberen wij de klant op alle manieren de beste mogelijkheden te bieden. 

 

Repair  
Met mijn ervaring kan ik de klanten goed adviseren welke producten van belang zijn voor de verschillende repair opties. Zoals vragen waarom een functie of onderdeel niet werkt en hoe dit op te lossen is. 

 

New Aspect 
Bij New Aspect zie ik nu de andere kant van de producten die ik verkocht in de telefoonwinkel. Door hier te werken heb ik niet meer te maken met de eind gebruiker maar met de verkopende partij.  
Ik vind het dan ook erg leuk om wat voor de klant te kunnen betekenen en met een team van collega’s samen te werken om een product zo goed mogelijk in de markt te zetten. 

 

Vragen of advies nodig? 

Arjan en de rest van Team New Aspect staan dagelijks voor u klaar!